Mama I love you, Mama I care, Mama I love you, Mama my friend.

Har precis bakat en kladdkaka, kikat på stylista och nu ska jag och min syster börja fixa med maten, kladdkakan är en del av efterrätten. Min mamma älskar att äta mat som hon själv inte har lagat så idag ska hon få en riktigt god måltid. Det är riktigt bra att mors dag finns faktiskt, för annars skulle min mamma aldrig någonsin ha dagar då hon inte behövde göra någonting. Min mamma är bäst för att hon alltid lyssnar, alltid ställer upp och aldrig dömmer oss för någonting. Hon är varken för sträng eller för lössläppt mot oss när det handlar om tider och liknande och hon älskar oss och sätter alltid sina barn i första rummet. Jag älskar dig, mamma! 

Vad gör ni för er mamma idag?

Kommentarer
Postat av: Denniz Ganevik

Jag har Sveriges lenaste hy.

Men ingenting är gratis, vill man vara fin får man lida pin!



http://dennizganevik.blogg.se

2009-05-31 @ 19:34:58
URL: http://dennizganevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0