Where the hell am I?

God morgon!
Vaknade på en madrass på golvet. Mkt najs. Har sålt min säng och då får man ju skylla sig själv helt enkelt. Haha. Kan tänka mig att jag låter som ett fyllo. Nej såhär ligger det till; Jag ska köpa en ny säng eftersom min förra bara var en 90-säng och det är ett rent helvete att sova två st där i kan jag säga. Nu får jag nog bara plats med en 120 säng men det räcker. 

Jo, just det, jag kom hem från båtsemestern igår. Verkligen ingen lång semester, men det var helt hopplöst för det blåste så jäkla mkt ute på havet så det var inte sant. I tisdags så var iaf jag och Philip och Sten iväg och firade Daniel, Viktor och Lisa med en tårta som Sten hade bakat. Dem blev nog glada haha. Och efter det stack jag och Philip ner till Öckerö där vi blev upphämtade med båten. Jaja. Det var mysigt iaf. 

Idag tänkte jag röja upp lite i mitt rum, slänga massa saker och sedan ska jag sätta igång att måla. Kmr nog ta ett tag för hela rummet plus taket ska målas, men det kommer bli som nytt sedan. Mina bilder som jag skickat på förstoring kom förresten häromdagen. Jättejättefina blev dem. Längtar tills jag ska sätta upp dem. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0