Sleepless

Philip ligger i min säng och sover som en stenad stock, men jag är så klarvaken man bara kan bli, inte jättekonstigt kanske med tanke på att han går upp sju på morgonen och jag går upp vid två men det är jobbigt ändå. Därför ska jag gå upp tidigt imorgon, det spelar ingen roll om jag är dödstrött, jag ska ändå gå upp i tid. Fast om man tänker efter så kanske det inte är så bra att gå upp tidigt just imorgon eftersom det är kräftskiva och då kommer jag ju knappast i säng i tid så att jag kan gå upp tidigt på söndag. nope, det kommer sluta med att jag är trött och osocial hela kvällen, dålig idé, nej, imorgon sover jag ut för sista gången någonsin, sedan går jag upp i tid söndag och måndag och då kommer det ju inte vara några som helst problem med att komma till skolan på tisdag. Mycket bra. Före och efterbilder för slingningen kommer imorgon, hann inte riktigt med idag. Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; hahaha, där har du en poäng ;D.

2009-08-22 @ 13:13:00
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Mysan ღ

Den var riktigt bra filmen iaf :)

Hoppas allt är bra med dig?

2009-08-22 @ 15:58:14
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0