In this place you'll feel There's no hurt or sorrow.


Myyys. Såhär såg gårdagskvällen ut för mig och Philip. Jag (som är sååå nyttig) köpte mig naturgodis och Philip fick sig lite chips (fast jag åt upp chipsen och Philip åt upp kokostopparna i mitt naturgodis så det blev inte riktigt som det var tänkt. Vi tittade på film, myste och sedan somnade vi så tätt det bara gick. Philip har blivit helgosig sedan jag fick min nya säng, vilket är fruktansvärt konstigt eftersom han typ ligger mig och då behöver vi liksom ingen stor säng. Haha, han är rolig min pojkvän. Finast. Ikväll ska jag nog ta och pallra mig över till hans place och se vart det bär av för vår del. Pusspuss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0