Heej!

Har inte uppdaterat på länge, så jag kör ett snabbt asmmandrag av helgen. 
Lördag förmiddag jobbade jag till elva, sedan åkte jag och Philip in till kba och shoppade åt honom, när jag kom hem var jag megatrött. La mig och sov i två timmar kanske. Vaknade vid sex och snackade med philip och bestämde lite inför kvällen. Sedan typ vid sju åt jag middag och sedan gjorde jag mig i ordning och åkte iväg för att möta upp Philip och Fredrik hemma hos Philip. Sen drog vi till Antons fest och hade jättekul. Hittade snyggingen Emelie där som jag inte träffat på typ ett år. Skitkul ju! Jag och Philip stack hem rätt tidigt, typ ett(?) för vi skulle upp vid nio nästa dag. Vi kröp ner i sängen, pratade en stund och somnade sedan. Imorse jobbade jag igen, sedan åkte jag till Philip, vi har chillat och nu kom jag precis hem. Är sjuuuukt trött, men jag vill inte somna för då är det kört att kunna somna ikväll. Hur har er helg varit? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0