Godmorgon

Shit, vad läskigt.
Alldeles nyss så skulle jag gå upp från sängen och så reste jag mig för snabbt och det blev svart framför ögonen men jag fortsatte gå ändå och skulle just ta ut min morgonrock ur garderoben när jag bara föll ihop, också låg jag där och var inte medveten om någonting, det kom bara upp en massa bilder som fladdrade förbi också ettt ljus i en tunnel som kom närmare. Nej jag skojar bara, inget ljus i tunneln, men det var iaf sjukt läskigt, till slut kvicknar jag till och inser att jag ligger på golver under tv:n med en bänk mot ryggen. Gissa om jag kmr ha blåmärken imorgon! Mår sjukt illa nu också. 
Jaja, idag blir det ikea med mami! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0