Befrielse



Nu har jag äntligen slutat följa Dessies blogg på bloglovin. Hon och Kissie har börjat irritera mig så fruktansvärt på senaste tiden. Jag vet ju såklart att dem framställer sig själva på detta sätt, överdriver och kämpar för att provocera bara för att få fler läsare. I början tyckte jag det var roligt att läsa, men nu orkar jag bara inte. Dem förstör ju sina liv genom att bråka, snacka skit, pusha upp brösten och framställa sig själva som egoistiska, korkade små fjortisar. I deras kommentarsfält så trängs hatmeddelanderna och man undrar om de verkligen tycker det är värt det. Nyligen fick Dessie en tårta på sig av en hater. Ändå fortsätter hon att skriva skit och nyligen publicerade hon ett inlägg om hur "kissie förlorade oskulden", en helt påhittad historia bara för att locka fler läsare. Hon blev avstängd, men efter tre dagar låstes hennes blogg upp igen. Snälla, vem tar ansvaret för dessa flickors bloggar? Det varvas rasistiska, egocentriska och provocerande inlägg och seriöst, lilla Dessie, 15 år, vill du verkligen för resten av livet bli sedd som en hjärndöd fjortis med ingenting annat än dig själv i tankarna? Det som en gång läggs ut på internet stannar på internet. Vet du inte det?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Me to! Blev jätte förvånad där de satte i gång på tv : )

2009-08-17 @ 18:59:07
URL: http://isabellemd.blogg.se/
Postat av: emma

helt rätt :)

2009-08-17 @ 19:25:45
URL: http://emmaemilias.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack så mkt sötnos :D

2009-08-17 @ 21:12:21
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0