Så.trött.



Hejsan allihopa, jag hatar verkligen att diska....
Oj, det bara blev så xD
Idag har jag vart i skolan och sedan varit på sånglektion. Jag dog. Kan man säga. Jag var så trött att när jag var på väg hem från bussen (som jag redan somnat på fyra gånger men vaknat av nått jävla gupp) så var jag nära att bara lägga mig rakt ner på asfalten och somna, men jag insåg att folk hade trott jag var värsta fyllot så jag tänkte att jag kanske skulle lägga mig på en bänk på iserås, men det var en massa barn där, så jag gick hem istället, fast jag vinglade så jävla mycket att folk säkert ändå trodde jag var ett fyllo och då kunde jag ju lika gärna lagt mig ner. 
Sov iallafall i 15 minuter nu så nu är det dags att börja plugga religon (som jag inte orkade igår) och svenska. 
Orka leva, nej skoja bara, snart sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0