As we go on, we remember all the times we had together



Imorgon åker vi på "klassresa".
Det sista vi gör med klassen, sista gången vi umgås allihopa utan lärare, läxor och klassrum. Stundvis har vi älskat varandra, hatat varandra, stört oss på varandra, och stört oss på andra. Vi har alltid varit kapareskolans mobbade klass borta i ingenstans på lilla J, men utan att bry oss speciellt mycket. Det är vi som haft sammanhållning från dag ett. Vi har gjort så mycket rätt och så mycket fel. Vi har varit lärarnas hatklass för att vi var helt galna i sexan, vi har gått från 24 pers till 19 under de senaste fyra åren, vi har gosat med grodor på städdagar, kastat ekollon på lärare, målat kukar över hela skolan, dansat tryckare i solnedgången, skrattat åt osiks, grupperat oss, hoppat mellan grupper, bråkat, blivit sams, snackat skit, sagt förlåt. Och trots att vi inte alltid älskat alla hela tiden, så kommer jag aldrig glömma dessa männsikor, för dem har gjort mina fyra år på högstadiet fulla av skratt och kärlek. 9E, vi är bäst! 
och vi ska ha så jävla kul i helgen!

http://www.youtube.com/watch?v=MrZwytGI9-E&feature=related

Kommentarer
Postat av: Mems

Å, det var jättefint skrivet Amanda! Jag blev nästan alldeles gråtfärdig. Denna helgen ska bli bäst och jag kommer sakna alla så jättemycket när vi skiljs åt... 9E, oförglömmliga. (L)

2009-05-28 @ 13:16:16
Postat av: Amanda Karlsson

Det kommer vara så sjukt. Att bara skiljas åt efter så många år tillsammans. Vi får skippa i mascaran på skolavslutningen säger jag bara xD

2009-05-28 @ 13:41:31
URL: http://amandahej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0