.


Godmorgon!
Vaknade precis av att Henke kom och skulle låna fritidskortet. Jag var mitt inne i en skitkonstig dröm att jag och några till, ingen aning om vilka, vet bara att Philip var där, var på nått ställe där det var en stor brasa och värsta ladan som typ var öppen i ena väggen. Åsså var det några som var helt höga och jag bara; "Vad har ni gjort"? och dem sa att dem hade sniffat bensin och då började jag gapskratta och sa att man fan inte blir hög på att sniffa bensin och att jag hade sniffat bensin i flera timmar utan att det hände nått, så gav nån mig en dunk med bensin åsså jag tog typ bah en liten sniff och sen vacklade jag till helt och blev helt yr och så tog Philip tag i mig och jag lyckades hälla bensin över hela min rygg och sen typ föll jag ihop så philip fick lyfta upp mig, så bar han mig ut till gräsmattan och la mig där och så sa jag hela tiden att han inte skulle gå för nära elden med mig för då skulle jag börja brinna. Sedan när han satt där hos mig så vaknade jag. Så sjukt wierd. Vad utlöser vissa drömmar asså? haha, har ni drömt någon konstig dröm nån gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0